Zelf orgelspelen in 2024

In 2023 mochten wij heel wat orgelspelers verwelkomen op onze orgelspeelavonden, werden er veel mensen blijgemaakt  en konden we flink bijdragen aan het orgelfonds. In 2024 hopen wij gewoon door te gaan.

Gezien de drukke kerkelijke agenda reserveren wij daarvoor in principe de woensdagavond. In overleg zijn (soms) andere dagen / dagdelen mogelijk. Beschikbare data vindt u onder de knop "Meer informatie"
Kom en ervaar zelf hoe het magnifieke Maarschalkerweerd-orgel speelt en klinkt in de mooie akoestiek van de Augustijnenkerk!

Voor de avonden een vergoeding gevraagd die ten goede komt aan het orgelfonds. Uw bijdrage helpt ons het orgel in goede conditie te houden!
In 2024 blijft de (minimum) vergoeding gelijk, namelijk € 50,00.
U kunt dan maximaal twee uur spelen.

Zelf orgelspelen in 2023

De tijd vliegt! In 2022 mochten wij heel wat orgelspelers verwelkomen op onze orgelspeelavonden.
In 2023 hopen wij gewoon door te gaan.
Gezien de drukke kerkelijke agenda reserveren wij daarvoor in principe de dinsdag- of woensdagavond. In overleg zijn (soms) andere dagen / dagdelen mogelijk.

Voor de avonden een vergoeding gevraagd die ten goede komt aan het orgelfonds.
Uw bijdrage helpt ons het orgel in goede conditie te houden!
Vanaf 2023 is de (minimum) vergoeding (voor het eerst sinds 2018) verhoogd naar € 50,00.
U kunt dan maximaal twee uur spelen.

Zelf orgelspelen is weer mogelijk!

Het is intussent weer mogelijk zelf te komen orgelspelen. Daarbij worden uiteraard de RIVM voorschriften in acht genomen.
Gezien de drukke kerkelijke agenda reserveren wij daarvoor in principe de dinsdag- of oensdagavond. In overleg zijn (soms) andere dagen / dagdelen mogelijk.
Kom en ervaar zelf hoe het gerestaureerde orgel speelt en klinkt!

Nieuw fotoalbum geplaatst

Een sfeerimpressie van de Augustijnenkerk bij avond. Foto's gemaakt tijdens een orgelspeelavond (3 augustus 2020)