CD ‘Een grootse klank’

Ten behoeve van de restauratie van het Maarschalkerweerd-orgel is in 2016 een CD uitgebracht waarop hoofdorganist André Keijzer, ondanks de toenmalige gebreken, het orgel etaleert in al haar schoonheid.

Met werk van o.a. J.S. Bach, C. Franck, K. Bolt en C, de Wolf.
Prijs: € 10,- (in de kerk) | € 12,50 (bestelling en verzending)

Bestelt u liever niet online?
Maak dan per CD € 12,50 over op rekeningnummer IBAN NL42 INGB 0000 6767 12, t.n.v. Wijkgem. 2 Herv. Gemeente, Dordrecht onder vermelding van ‘Cd André Keijzer’.
Vermeldt hierbij ook uw adresgegevens.

Bestellen ↓

CD Bestellen

Vult u alstublieft alle verplichte velden (*) in.
Vul een geldig aantal in
Ongeldig e-mail adres
Kies een geldige waarde
Incorrecte invoer

Ongeldige invoer
Maak per exemplaar € 10,00 (incl. verzendkosten) over op rekeningnummer NL28 INGB 0007 2275 68 t.n.v. Stichting Behoud Augustijnenkerk, Dordrecht onder vermelding van ‘Boekje Maarschalkerweerd-orgel.
Vermeldt hierbij ook uw adresgegevens.
Door de QR-code te scannen met uw camera of bank-app kunt u direct online betalen.
Bestelt u meerdere exemplaren? Dan dient u de code meerdere malen te scannen en te betalen!