Brochure "Het Maarschalkerweerd-orgel van de Augustijnenkerk in Dordrecht"

Ter gelegenheid van de restauratie van het Maarschalkerweerd-orgel in 2019 is er een brochure uitgebracht met daarin o.a. de geschiedenis van het orgel en een uitgebreide beschrijving van het orgel en de restauratie.

Aantal pagina"s: 40
Prijs: € 5,- (in de kerk) | € 10,- (bestelling en verzending)

Bestel u liever niet online?
Maak per exemplaar € 10,00 (incl. verzendkosten) over op rekeningnummer NL28 INGB 0007 2275 68 t.n.v. Stichting Behoud Augustijnenkerk, Dordrecht onder vermelding van ‘Boekje Maarschalkerweerd-orgel.
Vermeldt hierbij ook uw adresgegevens.

Bestellen ↓

Brochure bestellen

Vult u alstublieft alle verplichte velden (*) in.
Vul een geldig aantal in
Ongeldig e-mail adres
Kies een geldige waarde
Incorrecte invoer

Ongeldige invoer
Vermeldt hierbij ook uw adresgegevens.
Door de QR-code te scannen met uw camera of bank-app kunt u direct online betalen.
Bestelt u meerdere exemplaren? Dan dient u de code meerdere malen te scannen en te betalen!