Algemene openstellingen / rondleidingen

De historisch zeer waardevolle kerk is op diverse momenten geopend voor bezichtiging.

• Gedurende het jaar is de kerk op zaterdagen open van april tot en met october en op de kerstmarkt (zaterdag) in december. Ook zal de kerk geopend zijn op zondagmiddag tijdens de Monumentendag.
  • Op deze zaterdagen worden er van 11.00-16.00 uur rondleidingen gegeven door de vrijwilligers van de Stichting Behoud Augustijnenkerk.
  • Op deze zaterdagen zijn er om 14.00 uur orgelconcerten die u kunt vinden in de activiteiten-agenda
  • Op de eerste zaterdag van de maand zullen er Open-Huisdiensten worden gehouden waarin een korte meditatie plaatsvindt.
  • Voor groepen is er, wanneer de agenda van de kerk het toelaat, doordeweeks de mogelijkheid om een rondleiding te volgen. Hiervoor wordt een starttarief van € 10,- plus een vergoeding van € 3,- per persoon gevraagd die geheel ten goede komen aan de instandhouding van de kerk.
  • Het is ook mogelijk de rondleiding voor groepen te combineren met een demonstratie van het orgel of het zelf bespelen er van. Dit onder deskundige begeleiding. .

Meer informatie over "Zelf orgelspelen"

Mail naar de coördinator van de rondleidingen