[AFGELAST] Cornelis den Ouden

Van 24 oktober 2020 14:00 tot 24 oktober 2020 14:45

DIT CONCERT IS IVM DE RECENTE CORONA-MAATREGELEN HELAAS AFGELAST!

• Niet van toepassing

CV Cornelis den Ouden

Cornelis den Ouden (1997) begon op negenjarige leeftijd met het volgen van orgellessen. Hij kreeg les van verschillende docenten waaronder Jan-Hendrik Versluis, Gerben Mourik en Adriaan Hoek.  Sinds 2017 studeert Cornelis orgel bij Ben van Oosten aan het Codarts conservatorium te Rotterdam. Hier volgt hij tevens de bijvakken piano en basso continuo.

De afgelopen jaren nam hij deel aan verschillende orgelconcoursen en zodoende werd hij winnaar van het Orgelconcours te Oude-Tonge (2014) en won hij de 3e prijs op het Govert van Wijn Orgelconcours te Maassluis (2015).

Cornelis was een aantal jaren verbonden als organist van het Meere-orgel in de Dorpskerk te Poortvliet. Tegenwoordig is hij als kerkorganist verbonden aan de Maartenskerk te Sint Maartensdijk. Verder is Cornelis ook regelmatig actief in het begeleiden van  christelijke koren op zowel orgel als piano.

Wilt u dit orgel ook eens bespelen? Boek een orgelspeelavond!

Meer informatie orgelspeelavonden