Johan den Hoedt m.m.v. Annelies Schep sopraan

• “West Side Story” medley – L.Bernstein
  • Think of me (uit: Phantom of the Opera) - A.Lloyd Webber

CV Annelies Schep

De sopraan Annelies Schep kreeg haar eerste zanglessen toen zij bijna 18 jaar was. Op haar 19e begon Annelies haar zangstudie aan de Hogeschool voor Muziek en Dans (thans Codarts) te Rotterdam bij bariton Frans Huijts. Tijdens haar studie heeft Annelies ook les gehad van sopraan Roberta Alexander. In 2003 sloot Annelies haar studie met goed gevolg af.

Annelies volgde diverse lessen en masterclasses, oa bij Maarten Koningsberger, Carolyn Watkinson, Maria Acda, Meinard Kraak en Elly Ameling.

Annelies is een veelgevraagd soliste bij koren. Ook heeft ze diverse oratoria gezongen; o.a. Petite Messe Solemnelle van G. Rossini, Oratorio de Noël van C. Saint-Saëns, Ein Deutsches Requiem van J. Brahms, het Requiem van W.A. Mozart, Messa di Gloria van G. Puccini, verschillende werken van F. Mendelssohn-Bartholdy zoals Psalm 42, Lauda Sion en Mirjam’s Siegesgesang, verschillende cantates van J.S. Bach en Die Schöpfung van J.Haydn. Naast oratoria werkte Annelies ook mee aan een aantal muziektheaterproducties, zoals ‘Die Dreigroschen Oper’ van K. Weill en ‘Dido and Aeneas’ van H. Purcell. Ook zong Annelies de vrouwelijke hoofdrol (Fiorella) in ‘Les Brigands’ van J. Offenbach.

Annelies heeft ook tal van liederen (zowel klassiek als religieus) en opera-aria’s op haar repertoire staan.

Verder is Annelies sinds 2004 verbonden als remplaçant bij het Groot Omroepkoor te Hilversum.

CV Johan den Hoedt

Johan den Hoedt werd geboren op 5 september 1970 in Ridderkerk. Nadat hij orgellessen van zowel Henk Rijnsaard als van Frans van Tilburg had gehad, studeerde hij orgel aan het Rotterdams Conservatorium bij Arie J. Keijzer. Momenteel volgt Johan lessen bij Cor Ardesch.

In Utrecht volgde hij de meerjarige dirigentenopleiding van het SNK waar Hans Noyens (koordirectie) en Marjolein Berkvens (stemvorming) zijn docenten waren.

Momenteel is Johan als organist verbonden aan de Wijnstok te Dordrecht, speelt verder regelmatig middagdiensten in de Maranathakerk te Werkendam en de Elimkerk te H.I.Ambacht. Hij geeft orgel- en pianolessen, hij treedt regelmatig op als begeleider van koren en solisten.

Bovendien is hij dirigent van Christelijk Mannenkoor “Rotterdam-Zuid”, Christelijk Gemengd Koor De Slagsingers in Barendrecht, Protestants Kerkkoor I Believe in Boskoop, Mannenkoor Onderling Genoegen in Nieuwendijk en het Brandweermannenkoor Zuid-Holland-Zuid.